Mediesmio er namnet på det nye selskapet til lokalavisa Hordaland og Voss Kommunikasjon. Saman skal dei hjelpa verksemder i distriktet med nyskapande marknadsføring, strategisk rådgjeving og digital kommunikasjon.
Avisa Hordaland og Voss kommunikasjon eig 50 prosent kvar av selskapet.
Vil vera nære kunden
– Me startar Mediesmio fordi me meiner at lokale verksemder har stor nytte av lokale leverandørar. At me kjenner kundane til kundane våre, og forstår behova deira, er ein stor føremon samanlikna med byrå frå dei større byane, seier Roger Hovland, dagleg leiar i Voss kommunikasjon.
– Det at me i dei to selskapa no kan tilby eit mykje større spekter av tenester, håper me at verksemdene i regionen set pris på, seier Terje Olsen, dagleg leiar i eigarselskapet LL Hordaland.
Terje vert dagleg leiar i det nye selskapet, medan Roger vert styreleiar.
Små kundar, store løft
Mediesmio skal tilby marknadsføring som passar kunden. Erfaringa er at mange små og mellomstore verksemder i distriktet treng eit løft, men ikkje heilt veit korleis dei skal gå fram for å treffa nye målgrupper.
Mange har kanskje ikkje rørt merkevara si på fleire tiår. Nokre har behov for strategisk rådgjeving og ny marknadsplan. Andre treng ei større pakke med ny nettside eller visuell profil, eller rett og slett annonsering digitalt via Facebook og Google.
Mediesmio skal no rekruttera tre nøkkelpersonar i bedrifta for å setja fart: webutviklar, digital rådgjevar og strategisk marknadsrådgjevar.
– Håpet er at me tel 10 personar i løpet av nokre år, seier Terje.